Our Trip To London - Kapitel 4

Förlåt att det var ett tag sedan jag skrev här:) för det har varit så att jag har varit borta en hel del och haft allmänt lite tid för att skriva! Men jag hoppas att ni vill fortsätta läsa ändå och kommentera gärna sen var ni tyckte!:D
Kram!
Nästa morgon vaknade jag och Johanna av att någon knackade på dörren...
Det visade sig att det var Niall som hade kommit och skulle hämta oss för att killarna ville prata med oss.
Så jag och Johanna klädde på oss och följde sedan efter Niall tillbaka till resten av killarna.
 
När vi var framme öppnade Niall dörren och vi gick in.
När vi kom in såg vi att killarna satt och spelade TVspel så vi satte oss i soffan och kollade på.
 
När spelet var slut så frågade Johanna vad det var som de ville berätta för oss...
 
- Jo, började Harry.
- Det är såhär tillade Liam
- Att vi ska ha en turné i Australien och vi vill att nu hänger med avslutade Louis.
- Skulle ni vilja det??, frågade Harry sen.
- Jaa, jättegärna!! svarade jag och Johanna i mun på varandra.
- Okej, vad kul !!, sa Zayn sedan.
- Vi åker imorgon tillade Niall.
- Okej, men vi måste först ringahem och säga att vi inte kommer hem på ett tag då, sa Johanna hastigt.
- Aa , men hur ska vi hitta flygbiljetter så snabbt?!, tillade jag oroande.
- Eeh, började Lou och föll sen i skratt.
- Vi betalar för resan fick Harry avsluta.
- Vaa, betalar ni??, svarade jag och Johanna samtidigt.
- Det ska ni jue inte behöva, tillade jag sen.
- Det är det minsta vi kan göra i och med att ni vill följa med, svarade alla killarna i mun på varandra.
- Jaha då får vi väl bara tacka och ta emot då?!, svarade Johanna sen.
- Jaa, svarade alla killarna henne.
 
- Då får väl vi ta och gå tillbaka till oss och börja packa då, sa jag efter en stund.
- Okej, ses vi sen på Nandos klockan sju eller??, frågade Niall oss
- Japp, det gör vi, svarade Johanna honom.
 
 
Efter några timmar var vi klara med vår packning och begav oss till Nandos!
 

Hoppas ni gillade kapitel 4 förlåt om det blev lite långt men  jag har jue inte skrivit på ett tag så då fick ni lite extra denna gången!:D
Kommentera gärna! +3 kommentarer till nästa kapitel:D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jätte bra! fortsätt ! :D

2012-08-21 @ 06:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0