Our Trip To London - Kapitel 5

När vi kom in på Nando's så beställde killarna åt alla även oss.
 
Sen efter fem minuter fick vi vår mat och vi började äta.
- Mmm, detta var jättegott, sa jag mellan mina tuggor.
- Jaa svarade Johanna mig.
- Men är ska vi flyga? Imorgon?, frågade jag.
- Eeh, jaa imorgon, svarade Louis mig.
- Är det bara vi som ska få följa med er?, av flickvänner och så menar jag, frågade jag.
- Nej, min, Nialls och Liams flickvän ska också följa med, svarade Zayn mig och kollade på Niall och Liam som nickade.
- Jaha, vad kul, sa jag sen.
- Men vad heter dem då??, frågade Johanna glatt.
- Eeh min flickvän heter Matilda, sa Liam glatt med tanken på att han skulle få träffa sin tjej igen.
- Jaha, okej är hon också från England/ Storbritannien?, frågade jag.
- Eeh, nej hon är faktiskt från Sverige precis som ni, svarade Liam skrattande.
- Haha, gud vad roligt!, sa jag och Jojjo i mun på varandra.
- Men, din flickvän då Zayn, vad heter hon och var kommer hon ifrån??, frågade jag.
- Eeh, hon heter Louise och hon kommer också från Sverige, svarade Zayn med ett leende.
- Jaha vad skoj att alla är från Sverige, svarade Jojjo honom.
- Jaa, sa Zayn tillbaka.
- Min flickvän heter Sofie och är också från Sverige, sa Niall sen.
- Okej, haha tänk att alla är från samma land!, svarade jag skratttande.
- Ja, haha, svarade alla killar samtidigt.
 
Efter maten var det dags att gå hem och förbereda för morgondagen, i och med att vi var tvungna att gå upp tidigt för att hinna med flyget.
När vi väl hade sagt hej då till killarna i hissen så gick vi in i vårt rum och gjorde oss i ordning för natten..
 
God Natt!

Hoppas det var bra!:D
Och sorry om det var förkort!:0
Är det värt kapitel 6?? i så fall +2 kommentarer till nästa kapitel:)
 

Kommentarer
Postat av: Louis flickvän ;)

more <33

2012-08-21 @ 20:29:32
Postat av: Matilda (liams flickvän ) :)

mer!
taggad på att läsa mer , verkligen jätte bra ! :D

2012-08-22 @ 07:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0