Our trip to London - Kapitel 3

På morgonen därpå hade jag och Johanna gått upp lite tidigare än vanligt och stod nu utanför One Directions hotellrumsdörr. Jag knackade på.
det var Zayn som öppnade och sa kom in med en välkomnande röst. När vi kom in i sviten såg vi de andra killarna sitta i köket och äta frukost. Vi sa hej till dem och gick och satte oss bredvid våra killar.
Nu när alla var samlade passade jag och Johanna på att fråga dem om de ville kolla på stjärnorna senare, ikväll mer exakt.
De svarade jättegärna och vi blev glada!

- Men, vad ska vi hitta på idag då? frågade Niall.
- Vet inte svarade Johanna.
- Nehe svarade Niall lite deppigt och lågt.
- Jag har en idé!, sa Louis ivrigt.
- Okej, låt höra då svarade Zayn.
- Aa okej.... eeh, jag tänkte att vi kanske kunde gå med tjejerna och bowla tillade Louis.
- Jaa, det låter som en toppenidé svarade jag och Johanna i mun på varandra.
- Mmm, då gör vi det eller?? svarade Louis ivrigt.
- Aaa tillade resten av gänget.

När killarna var klara var vi på väg till bowlinghallen. Bowlinghallen hette "Bowling of London" och det skulle bli jättekul att bowla där tyckte alla.
Efter en timmars spel var alla glada, fast gladast var nog Louis som hade vunnit spelet. Nu var alla hungriga, så vi gick för att äta lunch på Nandos.
Efter en underbar lunch, och dag för den delen, var det äntligen dags för en mysig stjärnkväll under stjärnorna.

klockan var åtta på kvällen och vi satt eller låg på gräsplätten i hotellets poolanläggning.
Det var rätt kyligt ute, men vi hade filtar med oss ut om någon skulle frysa. Fast det var juni månad så var det kallt ute på kvällarna.

När vi låg där, låg jag bredvid Harry och Johanna låg bredvid Louis.
- Vad tänker du på??, viskade Johanna till mig för att hon låg bara någon meter ifrån mig.
- Eh, på hur vackert och underbart det är att se alla vackra stjärnor, på den svarta stjärhimmeln svarade jag henne.
- Jaha, själv tänker jag på hur mysigt detta är och på alla fina stjärnor, sa hon tillbaka.
- Aa okej, svarade jag förtrollat tillbaka.

Efter ungefär en timmars stjärnskådning med underbara killar var det dags att gå in och värma oss lite.
När vi kom in i lobbyn frågade Harry mig om vi ville följa med upp?. Vi svarade ja och följde med de andra upp.
- Detta var den underbaraste kvällen i hela mitt liv, sa jag till Harry när Liam låste upp dörren.
- Aa, det tyckte jag med svarade Harry, Särskildt när du var med, tillade han.
- Hihi, det tycker jag med fast om dig svarade jag fnittrande tillbaka och sen gav jag honom en kyss.
- Tack, sa Harry och vi gick in till det andra hand i hand.
- Älskar dig! viskade jag i hans öra när vi satte i soffan.
- Aaww, älskar dig med! viskade Harry tillbaka.

När det började bli sent frågade Louis och Harry mig och Johanna om vi ville sova hos dem inatt? Vi svarade jättegärna och gick tillsammans med dem för att hämta lite saker från vårt rum.

När vi kom tillbaka hade de andra gått och lagt sig så vi gjorde likadant.
- God natt, baby viskade Harry till mig när vi låg bredvid varandra i hans säng.
- God natt babe viskade jag tillbaka.

Efter en underbar dag svepte drömmarna in i oss och vi längtade tills nästa dag!

God natt!!

Då var del 3 klar:)
kommentera gärna vad ni tycker tills nästa del kommer:)!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Kan inte du skriva en fanfic om mig och Niall?

Mejla?

2012-06-06 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0