Our Trip To London! - Kapitel 1

Denna berättelsen handlar om två tjejer som heter Nicole och Johanna som är 18 år och bor i Sverige.
Det handlar om att Nicole berättar för er om hennes och Johannas resa till London.


Nu ska jag berätta om när jag och min bästa kompis Johanna åkte till London för aatt gå på en One Direction konsert!
Det var en varm, skön och solig sommardag i juni, alltså en perfekt dag för att gå och kolla på vår favoritgrupp One Direction.
Vi kom till England igår kväll och idag gällde det i London. Vi hade rest ända hit för att få se dem och det hade vi fått, fast det var vår första egna resa tillsammmans.

Nu var det dags!
Äntligen! Jag och Johanna hade åkt buss från hotellet en bit utanför London, men flyg från Sverige.

När vi kom fram till konserten var det hundratals med skrikande fans, och vi var två av dem!
- Kolla Jojjo! Ser du, där är dem, One Direction ropade jag.
- Ja, aah äntligen får vi se dem i verkligheten ropade Johanna tillbaka.
- Aa jag dör!!, där är Harry, utbrast jag.
- Jaa, och där är Louis, Niall, Liam och Zayn, utbrast Johanna tillbaka.

Nu hade konserten äntligen börjat och jag och Johanna var så glada att vi skakade.
Efter många timmar av deras underbara röster så var det dags för autografer!!
Jag och Johanna var sist i kön av alla hundratals tjejer.
Efter två hela timmars av väntan såg vi dem på nära håll!, One Direction! 
Vi fick följa med bakom scenen för att vi var sist och för att vi hade väntat längst trodde vi..

- Vad gör vi här bak?, frågade jag Johanna.
- Jo ser du, jag tror det är för att när man är sist i kön så får man träffa killarna en längre tid än de andra svarade Johanna mig.
- Jaha, hoppas det stämmer, svarade jag hoppfullt tillbaka.
- Jaa, svarade Johanna och vi gick vidare.

Till sist sa Louis på engelska att vi hade vunnit en tävling för att vi hade stått sist i kön, och orkat vänta så länge för att få träffa dem. Sedan så tillade Harry att när man vann den tävlingen fick man en massa One Direction- prylar och att tillbringa resten av eftermiddagen med dem!
Då tittade jag och Johanna på varandra och blev överlyckliga!!

Efter fyra timmars tid med gruppen var vi jättetrötta! Vi hade blivit vänner med One Direction!!
Det som hade hänt var att jag och Johanna hade blivit ihop med vars en av killarna och fått jättemycket bilder, autografer och sist men inte minst deras mobilnummer!!
När vi skulle gå tillbaka till hotellet visade sig att killarna bodde på samma hotell!!
Jag och Johanna lämnade våra saker på vårt rum och gick sedan tillsammans med våra killar och resten av gänget till deras svit.
Min kille var Harry och Johannas var Louis...

Efter några timmar var vi tvungna att gå tillbaka till vårt rum, men när vi skulle gå så kysste Harry mig god natt och Louis kysste Johanna.
Vi sa sedan hej då och gick fnittrande till vårt hotellrum och kunde inte vänta till att få träffa dem nästa dag!



Hoppas ni gillar den:)
kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

hej jag älskar er jag är ett stort fan ni är helt fantastiska <33



Harry kan jag få ditt mobil nummer ?? :)<33

2012-06-07 @ 08:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0