Our trip to London - Kapitel 2

På morgonen därpå knackade det på vår hotellrumsdörr och jag gick och öppnade.

- Vem är det? frågade Johanna yrvaket från rummet.
- Harry svarade jag henne när jag tittade i kikhålet.
- Okej, släpp in honom då! sa Johanna tillbaka.
- Okej, jag ska! svarade jag och öppnade.

Han kom in i vårt rum och vi kysstes och sen frågade jag vad han ville. Han svarade och frågade om vi ville följa med till en djurpark efter frukosten? Vi tackade ja, och vi bestämde att vi skulle komma till dem när vi var klara. Han sa okej, och gick sedan mot dörren för att gå tillbaka till resten av killarna.

Efter frukosten när jag och Johanna var klara, var vi påväg till killarnas svit. När vi var framme knackade Johanna på dörren och Louis öppnade.
Vi sa hej och han släppte in oss och gav Johanna en kyss när hon kom in i hallen.

- Were is the park? frågade jag när jag kom in till de andra.
- In London svarade Liam med ett leende på läpparna.
- Haha, my question is if it's close to the hotel? frågade jag igen med en aning surhet i rösten.
- Hmm, well it's ten minutes from here svarade Niall med ett klart svar som jag var ute efter.
- Eeh okay, can we walk? frågade jag tillbaka.
- Yes svarade Liam snabbt denna gången för att inte göra mig surare.
- Are you redy to go then? ropade Louis och Johanna förälskat från hallen.
- Yes, sure! svarade vi andra.

Efter ungefär tio minuter, som Niall hade sagt, var vi framme vid djurparken och gick direkt för att betala inträde.
- Gud vad skönt, varmt och ljuvligt det är för ett djurparksbesök sa Johanna när vi hade kommit in.
- Jaa, och det är jättemysigt också svarade jag förtrollat.

Efter två timmar av roliga, söta och intressanta djur var alla hungriga och vi gick för att äta lunch.
Efter lunchen gick vi in i en affär där man kunde handla till exempel gosedjur, magneter och tröjor med djurparkens logga på. Där hittade jag en snygg fotoram i form av ett hjärta och Johanna hittade en keps. När vi kollade på priserna såg vi att det var mer än det vi hade över av våra lunchpengar.
Resten av våra pengar låg på hotellrummet för att vi inte skulle bli av med alla våra resepengar på en gång.
Vi tittade på varandra och suckade, och medan killarna var på toaletten gick jag och Johanna för att lägga tillbaks de grejor vi hade tittat på men inte köpte.
När jag och Johanna gick till utgången var killarna i affären för att de sa att de skulle kolla på en sak. Efter fem minuter träffades vi igen och bestämde oss för att vi skulle gå tillbaks till hotellet.

När vi hade varit borta i sex timmar var vi äntligen tillbaka på hotellet. Alla gick till killarnas svit för att se på film.
När vi kom in i sviten och satte oss ner för att se på filmen, gav Harry mig en present och Johanna fick en av Louis. Vi tittade chockande på varandra och frågade sedan killarna varför just vi fick presenter? Då svarade de att de hade sett oss i affären och ville gärna ge oss något eftersom de älskade oss.
Jag och Johanna tackade så mycket , och sedan tittade vi på klockan.
Den hade redan blivit elva och det var dags för oss att gå tillbaka till vårt rum.
Vi sa hej då, och gick sedan generande tillbaka till vårt rum.
När vi kom till rummet skickade jag ett sms till Harry och sa "God night" och sen gick jag och Johanna och lade oss.
När vi hade sommnat längade vi redan till nästa dag!

Det var kapitel 2 :D
Hoppas ni gillade det:) Kommentera gärna och säg vad ni tycker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0